نمایندگی انحصاری تایر بی کی تی | BKT

نمایندگی انحصاری تایر بی کی تی | BKT

تایر بی کی تی

نیاز روزافزون بازار به تایر باکیفیت جهت مصارف مورد نیاز پروژه های معدنی و راهسازی ،  ما را برآن داشت تا در راستای بر آورده نمودن این نیازها با تکیه بر شعار همیشگی

شرکت همیار تجارت فرتاک ارائه و عرضه کالای با کیفیت، درسال 2010 اقدام به اخذ نمایندگی انحصاری فروش تایرهای BKT بنماییم که درهمان سال با توجه به توانایی واحد بازرگانی شرکت میسر گردید.

BKT  که در کشور هند تولید میشود یکی از بزرگترین تولید کنندگان تایرهای OTR ، صنعتی وکشاورزی روز دنیا است که سطح کیفی محصولات این شرکت همتراز با برند های برتر دنیا در صنعت تایر سازی میباشد. 

  • فرآیند پیشرفته تولید تایرهای BKT  آنها را در زمره تایرهای سبز قرارمیدهد تایرهای سبز با تکنولوژی پیشرفته باعث کاهش آلودگی هوا، کاهش استفاده از مواد سرطان زا ارماتیک در لاستیک ها و تجزیه سریعتر در محیط زیست میشود و به همین دلیل محصولات این شرکت مجوز صادرات به اروپا را دریافت کرده و درحال حاضربازارهای اروپا وآمریکا از مشتریان بزرگ  تایرهایBKT هستند. شرکت BKT درحال حاضر به غیر از آسیا چهار شرکت تابعه در اروپا و آمریکای شمالی دارد که فعالیت های فروش و بازاریابی را انجام میدهند.
  • از موفقیت های شرکت BKT کسب گواهینامه جهت تامین تایرهای ماشین آلات از شرکت کاترپیلار میباشد .

 

 

 

 

 


مشتری مداری و ارائـه کالای با کیفیـت همواره سرلوحـه فعالیت‌های این ‌شرکت است.

  • این مطلب را به اشتراک بگذارید !

نظرات

نظرات خود را برای ما بنویسید

ارسال نظر

  -     46   =   8  

.ﻃﺮاﺣﯽ، ﺗﻮﺳﻌﻪ و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ ﺗﻮﺳﻂ  استدیو آکو  •  اﺳﺘﻔﺎده از ﻣﻄﺎﻟﺐ ﺳﺎﯾﺖ ﺗﻨﻬﺎ ﺑﺎ ذﮐﺮ ﻣﻨﺒﻊ ﻣﺠﺎز اﺳﺖ